60 jaar Scouts Moen - Dropping 19 februari

Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.
Verwelkoming

Inschrijven voor de tochten is jammergenoeg niet meer mogelijk. Wilt u iets komen drinken achteraf, dan bent u van harte welkom om 20u.

Beste (oud-)scoutie, familie en sympathisanten

We zijn verheugd jullie te mogen uitnodigen om mee ons 60-jarig bestaan te vieren. We hebben twee topevenementen op het programma, waarbij het eerste een ware dropping. Voor de rustige wandelaars voorzien we de welpentocht van zo'n 7 km, leuk voor jong en oud. Voor wie het iets avontuurlijker mag zijn voorzien we de verkennerstocht van zo'n 17 km, met scouteske navigatieproeven.

Een tweede groots opgezet event, het slotfeest, zal plaatsvinden op zaterdag 14 mei. Hierover berichten we eveneens hier te gepasten tijde. Nu echter eerst inschrijven voor 19 februari natuurlijk!

Wat mag dat kosten?

We organiseren deze fantastische avond aan de democratische prijs van 12 EURO. Leden kunnen gratis deelnemen.
In deze prijs zit het vervoer, een hapje en drankje onderweg, verzekering en een leuk en handig souvenir.
Disclaimer: Het handig souvenir kan niet gegarandeerd worden indien u na 31 januari inschrijft.

De betaling van het inschrijvingsgeld wordt verrekend ter plaatse, bij vertrek.

Wat als ik niet kan deelnemen aan de wandeltocht?

* In dat geval bent u van harte welkom vanaf 20u om mee het glas te heffen op ons jubileum en op het nieuwe jaar.
* Indien u helemaal niet aanwezig kan zijn, vul volgend formulier toch al even in zodat wij onder andere over uw e-mailadres beschikken om u zo op de hoogte te kunnen brengen van ons aanstaande slotfeest.

Praktisch:

* Indien u graag deelneemt aan de welpentocht, dan wordt u verwacht tegen 18u aan onze scoutslokalen.
* Indien u liever deelneemt aan de verkennerstocht, dan wordt u verwacht tegen 16u.
* Indien u niet deelneemt aan de tochten maar wel wilt meeklinken, dan wordt u verwacht vanaf 20u.

Ons adres: Sportstraat 27C, 8552 Moen

Gelieve u te houden aan de coronamaatregelen zoals deze op de dag van het evenement gelden.

! Wat hebt u nodig:
* wandelschoenen
* zaklamp
* gepaste kledij
* indien u dit nog heeft: uw scoutshemd

En dan rest ons enkel nog...
Ne stevige linker, zoals we hem al 60 jaar geven,
De leiding en het 60-jaar comité van Scouts en Gidsen - Graaf de Griboval W2406S - Moen

Heb je toch nog vragen, mail ons gerust via scoutsengidsenmoen@gmail.com